mandag den 19. november 2012

Billeder med hvid tekst

Jeg kan jo rigtig godt lide tekster og bogstaver i indretningen. Jeg har efterhånden selv en del rundt omkring. Her har jeg fundet nogle billeder med tekst, som jeg synes er rigtig flotte.

 
 Billederne er fundet her
 
Her kommer fremgangsmåden
 
Du skal bruge lærred, bogstaver, lim og hvid spraymaling.
 
Lim bogstaverne på hvor du gerne vil have dem. Det er en god idé at bruge en spraylim, så limen ikke bliver at se.

Spray billederne med hvid maling.
 
Det færdige resultat.
 Fremgangsmåden er fundet her
 
Denne bliver i dag dagens sætning:
 

Lige nu skinner solen udenfor. Det er et skønt vejr.
Jeg burde egentlig at gå en lang god tur. Kender du det med at man burde gøre noget? Jeg har dog en del projekter herhjemme jeg vil have lavet i dag. Men måske jeg kan sætte mig udenfor og drikke en kop the senere, hvis vejret holder.
 
Rigtig god dag til dig. Håber du kommer ud og nyde det fine vejr.
 
 
 
 


6 kommentarer:

  1. for et smart tips...tar det med :-)
    kaldt her i norge....minusgrader og overskyet...frost på bakken ...brrrr!!!

    klem tone

    SvarSlet
  2. Go` ide med en gåtur ....... jeg har lige været ude og det er bare så skønt vejr. Vil gå en længere tur i eftermiddag.

    Knus
    SONJA

    SvarSlet
  3. Hei. For en god ide, dette må jeg prøve. Hvor har du kjøpt de flotte bokstavene, er de kjøpt på nettet. Vil gjerne følge bloggen din videre. Håper vi kan bli bedre kjendt.

    SvarSlet
  4. Sikke en sød ide !!

    Det bliver jeg simpelthen NØDT til at lave selv!

    Tusind tak for endnu en sød ide, Lonni. Elsker at følge med i din spændende blog :)

    Klem Frk. Kristine

    SvarSlet
  5. Wouw - nu får jeg helt lyst til at lege med bogstaver. Tak for inspiration.

    SvarSlet
  6. De er virkelig smukke i al sin enkelthed :) Det kunne jeg godt finde på at kaste mig over, når jeg altså lige har fået ryddet lidt ud i mine andre kommende projekter ;)

    Mange hilsner Pia

    SvarSlet

Du er velkommen til at skrive en hilsen.
Jeg læser alle med stor glæde.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...